دپارتمان پشتیبانی (سرویس و راهبری)

پس از نصب و راه اندازی محصول و اخذ گواهینامه استاندارد، «آس تِک» با ارائه سرویس پشتیبانی و خدمات به روز تلاش می کند رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح، حفظ نماید. هیأت مدیره «آس تِک» با آموزش و بهره گیری از تکنسین های فنی با تجربه و آگاه می کوشد با پیشرفت مستمر و ارائه خدمات سرویس بهینه، بالاترین سطح رضایت مشتری را داشته باشد. سامانه جامع مشتریان «آس تِک» (Acetec ERP) اقدامی نوین در عرصه مشتری مداری است که از اوایل سال 1397 در اختیار مشتریان، جهت ارائه خدمات غیر حضوری قرار خواهد گرفت.